1+

 

Шановні читачі!
Шукаючи в інтернеті щось про епоху Другої Світової Війни, мені вдалось натрапити на досить таки цікаве зображення. Не гаючи часу я вирішив обробити його та представити цікаву інформацію.

Основні зміни в конструкції/дизайну дредноуту з’явилися після циклу військових випробувань, що проводилися між лінійним кораблем та бомбардувальником, однією з яких було надання «округленої форми» палуби та башт, не з причин аеродинаміки, пов’язаних з падінням авіаційних бомб, та збільшення протиповітряних (зенітних) гармат.
Американський конструктор Отто Кюлер запропонував концепцію зігнутого лінійного корабля. Передня частина палуби (бак) покрита зверху важкою броньованою плитою, кількість зенітних гармат над закритим ходовим містком та кормовою баштою. Знизу від кормової башти/ під кормовою баштою знаходився ангар, що містив у собі бомбардувальники, винищувачі або розвідувальні літаки, які запускалися катапультою.

Велике зображення спроектоване англійським креслярем, що вирішив показати подібну/схожу заокруглену надбудову створену для того, щоб бомби та снаряди відбивалися від палуби рикошетом, завдаючи мінімальних пошкоджень кораблю. У кормовій частині корабля знаходилися виходи вихлопних труб, витісняючи звичайну димохідну трубу. Його водотоннажість була приблизно 70000 тонн. В рух його приводили б турбіни, що керували 6 гвинтів та мали загальну потужність в 252000 к.с.

До озброєння входило вісімнадцять 14-ти дюймових гармат головного калібру. Додатковим озброєнням були двадцять чотири 5.25-ти дюймові гармати. Для боротьби з авіацією супротивника лінкор мав шістнадцять 4.7-дюймових зенітних гармат та сім зчетверених малокаліберних/багатоствольних гармат.

Всього було створено кілька дизайнів — британські та американські.

Автор: Raider Guy

1+

от admin